Kariéra

Servisní technici

Kde hledáme?

Místo dojíždění do práce trénink navíc pro juniora.

Už jste někdy přemýšleli o tom, kolik času strávíte každý den cestou do práce? Za rok to může dělat klidně celé týdny.
A teď si představte, že by to šlo i jinak. Jako servisní technik Jungheinrich Vám pracovní doba začíná nástupem do servisního vozu, který Vám stojí před domem.
A tím výhody zdaleka nekončí!

PRACUJI V JUNGHEINRICHU

JEZDÍM DO FABRIKY

Budík

6:00

5:20

Snídaně

6:10

5:30

Opouštím byt

6:25

5:45

Začínám pracovat

6:30

6:30

Končím v práci

15:30

15:30

Přicházím domu

15:35

16:15

Délka pracovního dne

9:35

10:55

> 165
servisních techniků po ČR
Podpora
týmu

Jak vypadá den technika?

Rozmanitá práce s různými typy techniky

Díky širokému portfoliu od paletových vozíků až po komplexní automatické systémy má servisní technik Jungheinrich neustále možnost rozvoje a učení se novým věcem.

Jak funguje náš servisní tým

Náš servisní dispečink zajišťuje prvotní komunikaci se zákazníkem a hladkou organizaci všech servisních zásahů. S technikem je v pravidelném kontaktu, aby každý den proběhl hladce a efektivně.

Náhradní díly zavážíme přes noc z našich centrálních skladů přímo do servisních vozidel. Díky tomu jsme schopni do druhého dne vyřešit přes 90% poruch.

Tým trenéru se stará o školení nových produktů a neustálé zlepšování znalostí jak v oblasti techniky, tak komunikace se zákazníkem a prací s interními systémy.

S kým budete pracovat?

Jakub Vítek
Servisní technik
“U Jungheinrichu jsem sotva dva měsíce. Jsem stále v intenzivním školení a postupně se začínám dostávat do terénu k reálným opravám. Líbí se mi podpora týmu a fakt, že co jsme si řekli při nástupu stále platí.“
Zuzana Petrášová
Disponentka servisu
“Na práci disponentky mě baví být prostředníkem mezi zákazníkem a servisním technikem. Jsem v neustálém kontaktu s řadou lidí napříč naší firmou a společně řešíme požadavky našich klientů.“
Aleš Navrátil
Trenér servisních techniků
“U firmy Jungheinrich pracuji přes 20 let, nyní na pozici trenéra servisních techniků. Naše stroje se pořád vyvíjí a neustále je co se učit a co předávat kolegům. Kromě pravidelných školení pomáhám technikům v terénu s každodenními výzvami.“
Jiří Nekuda
Servisní technik
“U firmy Jungheinrich jsem zaměstnán přes 15 let jako servisní technik. Při této práci je důležité neustále se rozvíjet a jít s dobou, což mě baví, naplňuje a firma Jungheinrich umožňuje. Nedílnou součástí dobrých výsledků je výborná spolupráce a podpora servisního i prodejního týmu.“
Lucie Danielová
Disponentka servisu
“Jako disponentka servisu jsem první, s kým zákazník mluví v případě problémů s vozíky. Plánuji pak práci technikům v terénu tak, abychom využili efektivně jeho den a pomohli co nejvíce zákazníkům.“
Nastavení cookies